lørdag 24. april 2010

Ting kommer på plass

Etter en flott avslutning på fredagskvelden med ØRTK kikk off med Morten Kraabøl som foredragsholder var det vanskelig å rive seg løs og komme seg hjem. Et meget interessant tema og de fremmøtte var ivrige i diskusjonene. Storørrtet i Mjøsa er noe som fenger, og jeg tror de fleste hadde noe å lære her. Våknet i morges til et nyyydelig vær så nå var det bare å komme i gang med innspurten i klargjøringa før det braker løs neste lørdag. Alt begynner å komme på plass, nå er det bare bytting av sene samt noe kosearbeide på skuta som står igjen. På slutten av dagen klarte jeg det kunststykket å dette ned fra båten mens jeg drev å monterte på toppen av planerbordmasta, datt ikke ned i båten men på bakken et par meter lenger ned. Trodde først armen var røket, men det ser ut til at det har gått rimelig greit. Noe øm vil jeg nok være en stund fremover. Håper jeg klarer å holde stanga innen helga kommer. I morgen skal vi hente båten til 60 PM slik at han får klargjort før sesongstart. Team Prostata stiller på Mjøsa 1 mai.

Ingen kommentarer: